Vzdžrevanje računalniške opreme

Pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme in računalnikov

Ko se podjetje odloči za pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme in računalnikov pri ponudniku IT storitev, organizacija odda nekatere ali vse svoje IT operacije zunanjemu izvajalcu storitev (ponudnik upravljanih storitev). Funkcije, oddane zunanjim izvajalcem, se razlikujejo glede na potrebe podjetja, ideja tega procesa pa je bodisi podpreti strokovno ekipo IT z izvajanjem nekaterih njihovih nalog bodisi zagotoviti storitve IT podjetju, ki ima manj ali nič notranjih zmogljivosti za opravljajo svoje naloge.

 

Kakšne so prednosti upravljanih storitev IT?

Kot lastnik podjetja nekatere najbolj kritične naložbe, ki jih lahko naredite, vključujejo funkcionalnost, varnost in učinkovito tehnologijo. Medtem ko vam lahko notranja ekipa pomaga pri podpori vašega podjetja, je lahko zunanje izvajanje včasih bolj koristno. Ponudniki storitev IT, ki si vzamejo čas, da spoznajo vaše poslovanje in sodelujejo z vami pri doseganju vaših ciljev, so lahko zelo dragoceni. Tukaj je opisano, kako lahko zunanje IT podjetje pripomore k varnemu poslovanju vašega podjetja.

 

Uporabniška produktivnost

Ne glede na to, ali ste vodja IT oddelka ali lastnik podjetja, se zanašate na tehnologijo za povečanje produktivnosti in preoblikovanje načina poslovanja. Ko tehnologija odpove, to pomeni, da niti vi niti vaši uporabniki ne morete učinkovito delovati. Na koncu tako vi kot vaši uporabniki izgubite denar.

Statistični podatki kažejo, da podjetja izgubijo do 58.000 USD zaradi nepričakovanih izpadov. V tej statistiki je običajni zaposleni izgubil več kot 6 ur letno zaradi izpada omrežja in več kot 12 ur vsako leto zaradi izpada strežnika. Podjetniki, ki so sprejeli upravljane storitve IT, so zmanjšali izpade omrežja in strežnikov za več kot 85%.

 

Majhna začetna naložba

Upravljane storitve IT vam omogočajo, da nadomestite primarno naložbo stroškov tehnologije. Namesto, da bi vnaprej porabili ogromne zneske za programsko in strojno opremo, poravnate storitev z razumno mesečno naložbo.

V tem primeru podjetnikom ni treba porabiti na tisoče dolarjev za upravljanje svoje poslovne tehnologije. Poleg tega vzdrževanje vključuje posodobitve programske opreme, kar pomeni, da ne boste imeli dodatnih stroškov za posodabljanje svoje tehnologije.

 

Izboljšana produktivnost osebja IT

Vaše IT osebje se pogosto osredotoča bodisi na popravljanje okvarjene opreme bodisi na reševanje uporabniških izzivov. Velikokrat te naloge odvrnejo njihov fokus od ključnih odgovornosti. Razmislite o zunanjem izvajanju teh nalog in upravljanja vaše IT nastavitve upravljanemu ponudniku IT storitev. S tem lahko tako osebje IT kot osebje, ki ni IT, opravlja bolj primarne naloge.

 

Predvidljivi mesečni stroški

Z upravljano storitvijo IT boste plačali enak znesek, ne glede na količino podpore, ki jo potrebujete na mesec. To vam omogoča večjo prilagodljivost pri vlaganju v druga področja vašega poslovanja. Sledenje vašim stroškom bo postalo preprostejše in transparentnejše.

 

Infrastrukturni stroški

Sodelovanje z ponudnikom storitev IT na različne načine zmanjša stroške IT infrastrukture. Ko ponudnik IT uredi vašo infrastrukturo, lahko zmanjšate celotno infrastrukturo, ki jo imate interno, tako da izkoristite njihove podatkovne centre. Posledično prihranite pri stroških strojne opreme, prostoru, ki ga potrebujete za namestitev, in količini energije, ki jo porabi. Poleg tega vaši organizaciji ne bo treba porabiti dodatnih sredstev za usposabljanje, licenciranje in svetovanje, saj bodo pokriti z eno mesečno naložbo.

 

 

Katere so komponente upravljanih storitev?

Upravljani ponudnik storitev IT vam nudi vse, kar bi dobili od notranjega oddelka IT po nižjih stroških. Zanesljiv ponudnik vam omogoča udobje, da se z lahkoto osredotočite na svoje poslovanje. Upravljana storitev IT mora vključevati naslednje komponente.

  • Podpora za pomoč uporabnikom
    Številne upravljane storitve IT imajo podporo službi za pomoč uporabnikom. Če naletite na tehnične težave, vas bo ekipa službe za pomoč napotila k skupini strokovnjakov, ki vam bo pomagala rešiti težavo. Tehnično osebje lahko vaše težave reši na daljavo ali na kraju samem, ko se pojavi potreba.
  • Proaktivna podpora

    Pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme vsebuje proaktivno podporo, ki  vključuje redno ocenjevanje strojne opreme. Ta postopek izpostavlja sisteme, ki jih je treba popraviti ali zamenjati, preden odpovejo ali povzročijo izpade, ki se jim je mogoče izogniti. Skupina za podporo bi morala redno analizirati tudi napake v omrežju. S tem zagotovite, da so vsa tveganja rešena, preden napadejo kibernetski napadalci. Odkrivanje ranljivosti v zgodnji fazi pomaga preprečiti katastrofe.

  • Spremljanje in vzdrževanje
    Zanesljivo upravljana storitev IT ima orodja za ocenjevanje, ki zagotavljajo dosledno delovanje. To pomaga vzdrževati visoko poslovno produktivnost in zmanjša tveganje finančne izgube, ki je lahko posledica izpadov.
  • Upravljanje uporabnikov
    Komponenta za upravljanje uporabnikov vključuje različne naloge, kot je nastavitev novih uporabnikov in odstranjevanje starih ter upravljanje gesel in dovoljenj.
  • Nadzor omrežja
    Ponudnik upravljanih storitev IT namesti orodja za oddaljeno upravljanje in spremljanje za oceno vseh računalnikov, končnih točk in splošnega omrežja. Ti omogočajo ponudniku, da išče morebitne ranljivosti. Poleg zagotavljanja vpogleda v omrežje, orodja za daljinsko upravljanje in nadzor ustvarjajo poročila o zdravju, varnosti in zmogljivosti stroja.
  • Varnost
    S hitro napredujočimi dejavnostmi kibernetske kriminalitete je varnost postala bolj ključna, kot je bila prej. Protivirusna programska oprema ali požarni zid morda ne bosta zadostovala za zaščito vaših občutljivih podatkov pred kibernetskimi kriminalci. Danes številne upravljane storitve IT ponujajo obsežne varnostne rešitve, ki vas ščitijo pred najrazličnejšimi grožnjami. Te rešitve vključujejo:-Protivirusna programska oprema
    Požarni zidovi
    -Šifriranje
    -Programi proti neželeni pošti
    -Razkrivanje in preprečevanje vdorov
    -Obnovitev in varnostno kopiranje po katastrofi
    Nekatere upravljane storitve IT morda ne vključujejo te komponente, vendar lahko od svojega ponudnika vedno zahtevate, da jo vključi v vašo pogodbo. Obnovitev po katastrofi in rezervni načrt vključuje:-Samodejno rutinsko varnostno kopiranje na mestu
    -Načrtovanje kriznega odziva
    -Varnostne kopije v oblaku
  • Rutinsko testiranje ali razpoložljivost obnove
    Pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme obsega tudi robusten načrt, ki pokriva vaše podjetje v primeru izpadov, ki so posledica nepričakovanih izpadov, kibernetskih napadov in naravnih nesreč. Zamisel bi morala biti zagotoviti, da lahko nadaljujete z delovanjem brez izgube podatkov.
  • Dokumentacija
    Ta komponenta vključuje: obsežne diagrame in opombe o omrežnih konfiguracijah, licenciranju, sistemih, geslih in modelih za specifične konfiguracije. Te funkcije zagotavljajo učinkovitost doslednega vzdrževanja in podpore ter enostavnost izboljšav ali nadgradenj, kadar koli je to potrebno. Zanesljiv ponudnik upravljanih storitev vam na zahtevo omogoči dostop do dokumentacije.
  • Upravljanje strojne in programske opreme
    To vam omogoča, da imate posodobljene podatke o specifikacijah, starosti, podrobnostih naprave, nameščenih aplikacijah.
  • Hitri in zagotovljeni odzivni časi
    -Odzivni čas mora biti zagotovljen in dobro opredeljen v vaši pogodbi o ravni storitev.
    Zanesljiv ponudnik storitev IT integrira tehnologijo v vaše podjetje, vas redno obvešča o novih izdelkih in prepozna nove priložnosti za izboljšave varnosti in učinkovitosti sistema in procesov.

Kliknite tukaj za ogled hekerskih napadov v realnem času.

Ali moje podjetje potrebuje upravljane IT storitve?
Če želite to ugotoviti, poizkusite odgovoriti na naslednja vprašanja.

  • Ali vam upravljanje z IT tehnologijo predstavlja težavo?
  • Ali se vaši sistemi revidirajo, da se zagotovi njihovo učinkovito in nemoteno delovanje?
  • Ali so omrežna orodja in računalniki v vaši ustanovi posodobljeni in zavarovani?
  • Ali izvajate rutinski preizkus varnostne kopije in ali ste zaščitili svoje podatke?
  • Ali se mora vaša interna ekipa spopadati z IT izzivi?
  • Ali bi vam več urni ali celo več dnevni izpad sistema predstavljal težavo?
  • Ali ste dovolj zaščiteni pred kibernetskim napadom?
  • Ali menite, da vaše podjetje ali organizacija ne more biti potencialna tarča napada?
  • Ali vaše podjetje ali organizacija upravlja z občutljivimi podatki?

Če lahko na katero koli ali vsa ta vprašanja odgovorite pritrdilno oziroma ne vem, je lahko pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme in vse ostale vaše IT opreme možnost, da prihranite čas in sprostite vire za rast vašega podjetja na naslednjo raven. Izognete se plačilu vrtoglavih odkupnin in si zagotovite varnost vaših podatkov.

Pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme je prava izbira za doseganje varnega in učinkovitega informacijskega sistema.

Za brezplačno in neobvezujoče posvetovanje o vaših potrebah po upravljanih IT storitvah:

Pošljite nam povpraševanje za vzdrževanje računalniške opreme na elektronski naslov: info@megasbajt.si

10 +

let izkušenj

350 +

zaključenih projektov

20 +

vzdrževanih strank